MI VIDA EN PALABRAS

Seguidores de Berr

viernes, octubre 15

Tocado y hundido.

Listo. He d'acabar amb això d'una manera o d'una altre. Jo no puc seguir així. Ahir em van tornar a dir allò de "Berta, esta jugant amb tu" i jo, com sempre i de custum, vaig haver d'agafar aire i assumir que es així. Que estas fent-me servir per matar allò que per dintre et corre. O simplement per dir que has estrenat algú que mai ningú havia tingut. Mentides i més mentides. Com sempre.

Hi han nits en les que penso que potser, i segurament, la tonta, aquí, sóc jo. Per creure-me-les, per permetre't fer-ho com qui no vol la cosa. I jo "pillada" com una tonta pels teus petons i per les teves paraules, o bé mentides.

No et vull més, i sé que em serà molt difícil mantenir-me així. Però repeteixo, no et vull més. Algun dia veuràs que per "gaudir" de l'edat, com dius tu, has perdut algú. Res més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Toda aportación a este espacio sera leída y apreciada por Berr; (servidora)